Vrátenie / výmena tovaru

Ak Vám tovar, ktorý ste si u nás zakúpili, nesadol, alebo jednoducho nesplnil Vaše očakávania, môžete nám ho do 14 dní od prevzatia vrátiť späť.

Postup je jednoduchý:

1. Vyplňte  formulár Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy elektronicky (preferované), alebo použite verziu pre tlač.

2. Tovar, spolu s kópiou faktúry, nám zašlite späť niektorým z týchto spôsobov:

     a) cez Packetu využitím služby Spätná logistika, ktorá je spoplatnená sumou 2,20€

     b) na adresu - Ing. Juliana Horváthová - MOJA MÓDA, Nám. mieru 1, 08001 Prešov

3. Platbu Vám vrátime čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od prevzatia tovaru, na bankový účet vyplnený vo formulári.

 

Ako tovar vrátiť jednoducho cez Packetu? Tu je postup:

1. Vrátený tovar zabaľte a k zásielke pridajte faktúru a/alebo vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy.

2. Zásielku odneste na akékoľvek podacie miesto Packety. 

3. Obsluhe prevádzky nahláste 8 miestny vratkový kód nášho eshopu: 95678470

4. Obsluha na základe kódu vygeneruje štítok a ten nalepí na zásielku.

5. Následne si zásielku na podacom mieste vyzdvihne kuriér a odvezie ju späť nášmu e-shopu.

6. Za podanie zásielky na mieste neplatíte, služba je spoplatnená sumou 2,20€. Táto čiastka Vám bude odrátaná zo sumy za vrátený tovar, ktorý ste nám zaslali.

7. To je všetko – vrátený tovar nám bude doručený a najneskôr do 14 dní vám zašleme peniaze.

 

Na čo je potrebné dbať pri vrátení tovaru:

- Vrátiť je možné iba nenosený a nepraný tovar s pôvodnými visačkami. Ak visačka prekáža vo vyskúšaní tovaru, je možné ju z tovaru odstrániť. Pri vrátení ju stačí priložiť.

- Venujte, prosím, aspoň minimálne úsilie poskladaniu oblečenia. Následne si ho kúpi niekto iný, nesprávajte sa k nemu ako k handre.

- Ak zistíte hneď po prevzatí tovaru, že Vám nesedí a nepáči sa Vám, nečakajte prosím dva týždne na to, aby ste nám ho poslali späť. Budeme Vám vďační za promptné riešenie, rovnako promptne sa snažíme riešiť Vaše požiadavky aj my ;-)

- Ak posielate tovar späť poštou, odporúčame ho zasielať ako doporučenú zásielku. Obyčajná zásielka je síce o niečo lacnejšia, ak sa však cestou stratí a nebude doručená, nie je možné takúto zásielku reklamovať. Riziko straty zásielky počas prepravy k predávajúcemu znáša kupujúci.

- Na vrátenie tovaru môžete použiť rovnakú obálku, v ktorej Vám bol tovar doručený. Stačí ju obrátiť na ruby a dáte jej šancu poslúžiť ešte raz. V prípade, že ju už nepotrebujete, je z recyklovateľného materiálu, tak ak máte tú možnosť, vyhoďte ju do žltej smetnej nádoby na plasty ;-)

 

Čo nasleduje po vrátení tovaru:

- Ak vrátený tovar spĺňa všetky náležitosti (nenosený, nepraný, s visačkami), platbu sa Vám snažíme vrátiť do 1-2 dní po jeho prevzatí.

- V prípade, že vaša objednávka spĺňala parametre pre dopravu zdarma a po vrátení časti tovaru už tieto parametre nespĺňa, budú vám náklady na dopravu zúčtované dodatočne a odrátané zo sumy za vrátený tovar, ktorý ste nám zaslali.

- V prípade, že boli pri objednávke uplatnené zľavové kódy uplatniteľné len od presne stanovenej sumy objednávky a cena tovaru, ktorú si nakoniec ponecháte, je nižšia, ako táto hranica, hodnota zľavového kódu bude odrátaná od vrátenej sumy za tovar.

 

Výmena tovaru

- Výmena vráteného tovaru za iný nie je možná.

- V prípade záujmu je potrebné vyplniť novú objednávku, ku ktorej máte nárok na dopravu zdarma.

- Po prijatí elektronického formulára na odstúpenie od zmluvy Vám zašleme zľavový kód v sume dopravy, ktorý si uplatníte pri vypĺňaní novej objednávky vpísaním do políčka "Darčekový certifikát".

- Veríme, že takto významne zrýchlime výmenu tovaru.

 

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac infomácií tu.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Nákupný košík