Vrátenie / výmena tovaru
Ak Vám tovar, ktorý ste si u nás zakúpili, nesadol, alebo jednoducho nesplnil Vaše očakávania, môžete nám ho do 14 dní od prevzatia vrátiť späť.
Postup je jednoduchý:
1. Nižšie na tejto stránke kliknite na tlačidlo "Vrátiť objednávku" a postupne vyplňte všetky informácie.
2. Tovar, spolu s faktúrou, nám zašlite zvoleným spôsobom dopravy.
Možnosti dopravy:
a) Tovar si odnesiem na pobočku Packety - Na balíček nalepte štítok, ktorý Vám zašleme mailom a odneste ho na akékoľvek podacie miesto Packety. Na mieste neplatíte nič. Suma za dopravu Vám bude odpočítaná zo sumy za vrátený tovar.
b) Objednám si zvoz GLS - Kuriér GLS príde vyzdvihnúť zásielku k vám domov. Za túto dopravu zaplatíte online kartou v poslednom kroku vypĺňania formulára.
c) Prepravu si zabezpečím sám - Tovar nám pošlite buď Slovenskou poštou, alebo inou prepravou podľa Vášho výberu na adresu:
Ing. Juliana Horváthová - MOJA MÓDA, Nám. mieru 1, 08001 Prešov.
3. Platbu Vám vrátime čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od prevzatia tovaru, na bankový účet vyplnený vo formulári.
Na čo je potrebné dbať pri vrátení tovaru:
- Vrátiť je možné iba nenosený a nepraný tovar s pôvodnými visačkami. Ak visačka prekáža vo vyskúšaní tovaru, je možné ju z tovaru odstrániť. Pri vrátení ju stačí priložiť.
- Venujte, prosím, aspoň minimálne úsilie poskladaniu oblečenia. Následne si ho kúpi niekto iný, nesprávajte sa k nemu ako k handre.
- Ak zistíte hneď po prevzatí tovaru, že Vám nesedí a nepáči sa Vám, nečakajte prosím dva týždne na to, aby ste nám ho poslali späť. Budeme Vám vďační za promptné riešenie, rovnako promptne sa snažíme riešiť Vaše požiadavky aj my ;-)
- Ak posielate tovar späť poštou, odporúčame ho zasielať ako doporučenú zásielku. Obyčajná zásielka je síce o niečo lacnejšia, ak sa však cestou stratí a nebude doručená, nie je možné takúto zásielku reklamovať. Riziko straty zásielky počas prepravy k predávajúcemu znáša kupujúci.
- Na vrátenie tovaru môžete použiť rovnakú obálku, v ktorej Vám bol tovar doručený. Stačí ju obrátiť na ruby a dáte jej šancu poslúžiť ešte raz. V prípade, že ju už nepotrebujete, je z recyklovateľného materiálu, tak ak máte tú možnosť, vyhoďte ju do žltej smetnej nádoby na plasty ;-)
Čo nasleduje po vrátení tovaru:
- Ak vrátený tovar spĺňa všetky náležitosti (nenosený, nepraný, s visačkami), platbu sa Vám snažíme vrátiť do 1-2 dní po jeho prevzatí.
- V prípade, že vaša objednávka spĺňala parametre pre dopravu zdarma a po vrátení časti tovaru už tieto parametre nespĺňa, budú vám náklady na dopravu zúčtované dodatočne a odrátané zo sumy za vrátený tovar, ktorý ste nám zaslali.
- V prípade, že boli pri objednávke uplatnené zľavové kódy uplatniteľné len od presne stanovenej sumy objednávky a cena tovaru, ktorú si nakoniec ponecháte, je nižšia, ako táto hranica, hodnota zľavového kódu bude odrátaná od vrátenej sumy za tovar.
Výmena tovaru
- Výmena vráteného tovaru za iný nie je možná.
- V prípade záujmu je potrebné vyplniť novú objednávku, ku ktorej máte nárok na dopravu zdarma.
- Po prijatí elektronického formulára na odstúpenie od zmluvy Vám zašleme zľavový kód v sume dopravy, ktorý si uplatníte pri vypĺňaní novej objednávky vpísaním do políčka "Darčekový certifikát".
- Veríme, že takto významne zrýchlime výmenu tovaru.