Vrátenie tovaru
Ak Vám tovar, ktorý ste si u nás zakúpili, nesadol, alebo jednoducho nesplnil Vaše očakávania, môžete nám ho do 14 dní od prevzatia vrátiť späť.
Postup je jednoduchý:
1. Vyplňte formulár Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy elektronicky, alebo použite verziu pre tlač.
2. Tovar, spolu s kópiou faktúry, nám zašlite na adresu - Ing. Juliana Horváthová - MOJA MÓDA, Nám. mieru 1, 08001 Prešov, prípadne využite vrátenie cez Packetu, ktoré je spoplatnené sumou 1,80€.
3. Platbu Vám vrátime hneď, ako sa nám tovar od Vás vráti.
Ako tovar vrátiť jednoducho cez Packetu? Tu je postup:
1. Vrátený tovar zabaľte a k zásielke pridajte faktúru a/alebo vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy.
2. Zásielku odneste na akékoľvek podacie miesto Packety.
3. Obsluhe prevádzky nahláste 8 miestny vratkový kód nášho eshopu: 95678470
4. Obsluha na základe kódu vygeneruje štítok a ten nalepí na zásielku.
5. Následne si zásielku na podacom mieste vyzdvihne kuriér a odvezie ju späť nášmu e-shopu.
6. Za podanie zásielky na mieste neplatíte, služba je spoplatnená sumou 1,80€. Táto čiastka Vám bude odrátaná zo sumy za vrátený tovar, ktorý ste nám zaslali.
7. To je všetko – vrátený tovar nám bude doručený a najneskôr do 14 dní vám zašleme peniaze.
Na čo je potrebné dbať pri vrátení tovaru:
- Vrátiť je možné iba nenosený a nepraný tovar s pôvodnými visačkami. Ak visačka prekáža vo vyskúšaní tovaru, je možné ju z tovaru odstrániť. Pri vrátení ju stačí priložiť.
- Venujte, prosím, aspoň minimálne úsilie poskladaniu oblečenia. Následne si ho kúpi niekto iný, nesprávajte sa k nemu ako k handre.
- Ak zistíte hneď po prevzatí tovaru, že Vám nesedí a nepáči sa Vám, nečakajte prosím dva týždne na to, aby ste nám ho poslali späť. Budeme Vám vďační za promptné riešenie, rovnako promptne sa snažíme riešiť Vaše požiadavky aj my ;-)
- Ak posielate tovar späť poštou, odporúčame ho zasielať ako doporučenú zásielku. Obyčajná zásielka je síce o niečo lacnejšia, ak sa však cestou stratí a nebude doručená, nie je možné takúto zásielku reklamovať. Riziko straty zásielky počas prepravy k predávajúcemu znáša kupujúci.
- Na vrátenie tovaru môžete použiť rovnakú obálku, v ktorej Vám bol tovar doručený. Stačí ju obrátiť na ruby a dáte jej šancu poslúžiť ešte raz. V prípade, že ju už nepotrebujete, je z recyklovateľného materiálu, tak ak máte tú možnosť, vyhoďte ju do žltej smetnej nádoby na plasty ;-)
Čo nasleduje po vrátení tovaru:
- Ak vrátený tovar spĺňa všetky náležitosti (nenosený, nepraný, s visačkami), platbu sa Vám snažíme vrátiť do 1-2 dní po jeho prevzatí.
- V prípade, že vaša objednávka spĺňala parametre pre dopravu zdarma a po vrátení časti tovaru už tieto parametre nespĺňa, budú vám náklady na dopravu zúčtované dodatočne a odrátané zo sumy za vrátený tovar, ktorý ste nám zaslali.
- V prípade, že boli pri objednávke uplatnené zľavové kódy uplatniteľné len od presne stanovenej sumy objednávky a cena tovaru, ktorú si nakoniec ponecháte, je nižšia, ako táto hranica, hodnota zľavového kódu bude odrátaná od vrátenej sumy za tovar.
Výmena tovaru
- Výmena vráteného tovaru za iný nie je možná.
- V prípade záujmu je potrebné vyplniť novú objednávku, ku ktorej máte nárok na dopravu zdarma.
- Po prijatí elektronického formulára na odstúpenie od zmluvy Vám zašleme zľavový kód v sume dopravy, ktorý si uplatníte pri vypĺňaní novej objednávky vpísaním do políčka "Darčekový certifikát".
- Veríme, že takto významne zrýchlime výmenu tovaru.